شما را نمی دانم اما من به تجربه طی این سالها که زندگی مشترک دارم متوجه شده ام ضرری ندارد اگر به تبلیغات در و دیوار و حتا آنهاییکه می چسبانند روی درهای ورودی ساختمان ها و یا آن تبلغات مجله ای که داخل خانه ها می اندازند توجه کنم چرا که همین تبلیغات به ظاهر بی اهمیت گاهی خیلی به درد می خورند . مخصوصا تبلیغات خدماتی و سرویس لوازم منزل . از نجار سیار و یخچال ساز و جوشکار گرفته تا رستوران و فست فود و پخش فیلم های سینمایی روز و آرایشگاه و حتا کارگر برای جابجایی لوازم منزل . این آخری نمی دانید چقدر به درد می خورد وقتی که مثلا یک بوفه ی هرکول داشته باشی وسط خانه ! از آنجاییکه چند بار مدتها منتظر تعمیر وسیله ای مانده ام و هر کجا سراغ تعمیرکارش را گرفته ام یا طرف مسافرت بوده یا کار تو دستش داشته و حالا برای ما وقت و کلاس می ذاره ( اینطور وقتها مامانم می گه : شکم سیرن !) اغلب به این تبلیغات چسبانده شده به دیوار دقت می کنم و اگر خدمات به درد بخوری بود شماره شان را یادداشت می کنم برای روز مبادا . این ها را گفتم تا برسم به یک برگه ی تبلیغاتی چسبیده به دیوار :

شماره ی موبایل اش را خط خطی نکردم گفتم شاید به کارتان بیاید.

 

[ ٧ اسفند ۱۳۸٩ ] [ ٩:٥٥ ‎ق.ظ ] [ الی ]